Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Står I foran eller midt i en digital omstilling?

Står I foran eller midt i en digital omstilling? Rigtig mange virksomheder står foran – eller midt i – en digital omstilling – men hvad betyder digital omstilling og hvordan kommer vi i gang?
Anders Hegnet
Projekt- og produktionsrådgiver Anders Hegnet
Fredag 02. oktober 2020
Rigtig mange virksomheder står foran – eller midt i – en digital omstilling – men hvad betyder digital omstilling og hvordan kommer vi i gang eller videre med denne udvikling?

Digital omstilling kan berøre flere områder, som fx. en større digitalisering af ens produktionsudstyr i hele produktionskæden. Mange af branchens virksomheder er godt med i denne udvikling, hvor virksomheden igennem årene har opgraderet eller indkøbt nyt digitaliseret og automatiseret produktionsudstyr, hvorimod en del virksomheder, små som større, står foran en digital omstilling i forhold til ordre- og produktionsstyring af eget workflow. En del virksomheder bærer nemlig stadig rundt på 'ordreposen' og styrer ordregangen manuelt med et stort ressourceforbrug og manglende overblik til følge.

Digitalisering og automatisering af workflowet/ordrestyringen er noget GRAKOM kan hjælpe med:

  • Få analyseret og kortlagt jeres workflow fra ordreindgang til levering
  • Få udarbejdet en behovsanalyse og kravsspecifikation, der passer til jeres digitalisering
  • Få klare bud på handlingspunkter i forhold til implementeringen
  • Få kontakt og demo til udvalgte leverandører af MRP-systemer inden for branchen

Altså en komplet forberedelse fra start til slut af jeres digitale omstilling. Kontakt Anders Hegnet på tlf. 40135713/mail: ah@grakom.dk for at høre mere.

 

 

 

Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.