Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Prik din unge medarbejder på skulderen

Prik din unge medarbejder på skulderen
Onsdag 07. februar 2024
Fortæl dine medarbejdere under 25, at de har mulighed for at vinde 3.000 euro, hvis de vil give deres bidrag, til hvordan kunstig intelligens kan påvirke den grafiske branche.

Young Talent Award 2024 er i fuld gang, og der er kommet bidrag fra andre europæiske lande, men endnu ingen fra Danmark.

Danske unge studerende, lærlinge eller elever, der er ansat i den grafiske branche, kan ellers deltage i konkurrencen om at vinde 3.000 euro. Det kræver, at de vil give deres bud på, hvordan kunstig intelligens kan påvirke den grafiske branche, og hvad de tilknyttede risici og muligheder er.

Det er den europæiske sammenslutning af trykkerier, Intergraf, som GRAKOM er en del af, der står bag konkurrencen, som har fundet sted siden 2017. Baggrunden for konkurrencen er, at man ønsker at give en platform, hvor den næste generation af printprofessionelle kan dele deres ideer om fremtiden.

Ansøgningskriterierne er som følger:

  • Ansøgeren skal være en ung studerende, lærling eller elev eller arbejde inden for print i et af Intergrafs medlemslande (fx Danmark)
  • Ansøgeren skal være maks. 25 år
  • Indlægget skal skrives på engelsk og være på 2-5 sider. Ansøgeren kan supplere med visuelle input
  • Ansøgeren skal skrive et CV på maks. 2 sider
  • Det er ønskværdigt, men ikke afgørende for at vinde prisen, at ansøgeren kan præsentere sit indlæg på næste Print Matters for the Future- konference i Bukarest den 14. juni 2024.
  • Ansøgningen sendes på engelsk til Sergejs Mikaeljans, kommunikationsansvarlg hos Intergraf via mail: smikaeljans@intergraf.eu eller med post til Avenue Louise 130A, 1050 Bruxelles, Belgien inden ansøgningsfristen den 29. februar 2024.
Læs også
Hvis du er højst 25 år og har et godt indspark til, hvad kunstig intelligens kan komme til at betyde for den grafiske branche, så kan du vinde 3.000 euro.
“Vi vil gerne have mindre medister og mere mojo,” sagde Bilkas marketingdirektør Claus Frederiksen på Creative Clubs bureaulederseminar.