Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Danske unge i den grafiske branche kan nu vinde 3.000 euro

Danske unge i den grafiske branche kan nu vinde 3.000 euro Foto: Colourbox
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Tirsdag 21. november 2023
Hvis du er højst 25 år og har et godt indspark til, hvad kunstig intelligens kan komme til at betyde for den grafiske branche, så kan du vinde 3.000 euro.

Young Talent Award 2024 er i gang. Det betyder, at danske unge studerende, lærlinge eller elever, der er ansat i den grafiske branche, kan deltage i konkurrencen om at vinde 3.000 euro.

De deltager ved at skrive et indlæg på 2-5 sider, der giver deres svar på: Hvordan kan kunstig intelligens påvirke den grafiske branche, og hvad er de tilknyttede risici og muligheder?

Det er den europæiske sammenslutning af trykkerier, Intergraf, som GRAKOM er en del af, der står bag konkurrencen, som har fundet sted siden 2017. Baggrunden for konkurrencen er, at man ønsker at give en platform, hvor den næste generation af printprofessionelle kan dele deres ideer om fremtiden.

Ansøgningskriterierne er som følger:

  • Ansøgeren skal være en ung studerende, lærling eller elev eller arbejde inden for print i et af Intergrafs medlemslande (fx Danmark)
  • Ansøgeren skal være maks. 25 år
  • Indlægget skal skrives på engelsk og være på 2-5 sider. Ansøgeren kan supplere med visuelle input
  • Ansøgeren skal skrive et CV på maks. 2 sider
  • Det er ønskværdigt, men ikke afgørende for at vinde prisen, at ansøgeren kan præsentere sit indlæg på næste Print Matters for the Future- konference i Bukarest den 14. juni 2024.
  • Ansøgningen sendes på engelsk til Sergejs Mikaeljans, kommunikationsansvarlg hos Intergraf via mail: smikaeljans@intergraf.eu eller med post til Avenue Louise 130A, 1050 Bruxelles, Belgien inden ansøgningsfristen den 29. februar 2024.

Læs eventuelt mere her - hvor du også kan se indlæg fra tidligere år.

Læs også
Ferie og sygdom
27/06/2024
Det sker desværre, at medarbejdere bliver syge før eller under deres ferie. Det afgørende i den forbindelse er, om sygdommen er opstået før eller efter feriens begyndelse.
CMO trendanalysen fra MyResearch kommer ud med de højeste forventninger til væksten i marketingbudgetterne siden 2018.