Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Lasertryks første deltagelse på Global Print Expo har på to dage givet 18 kunder

Lasertryks første deltagelse på Global Print Expo har på to dage givet 18 kunder Henrik Frydendahl, sales manager, Lasertryk. Foto: Pia Osbæck
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Torsdag 25. maj 2023
FESPA-messen var det perfekte sted til at komme i kontakt med især tyske kunder. Også franske og italienske er på vej.

For første gang er Lasertryk – under koncernnavnet Scaninavian Print Group - repræsenteret med en stand på FESPA-messen, Global Print Expo.

”Vi har hidtil været til stede på de lokale sign & print-messer i Danmark, Sverige og Norge. I år vil vi gerne bredere ud med vores white label-produkt og FESPA-messen er den største internationale messe i 2023, derfor valgte vi for første gang at komme her,” siger sales manager i Scandinavian Print Group, Henrik Frydendahl. 

Scandinavian Print Group går målrettet mod i første omgang tyske og senere franske og italienske kunder til deres white label it-løsning, og på andendagen af FESPA-messen, kan Henrik Frydendahl betegne det som en succes.

”Vi har her på messen indgået samarbejde med 18 tyske kunder, og der er stor interesse også fra italienske og franske kunder, så der er en stor sandsynlighed for, at vi kommer igen til næste år.”

Henrik Frydendahl siger, at man endvidere påtænker at deltage på Drupa-messen i Düsseldorf næste år, ligesom, at man leder efter lokale messer i både Tyskland, Frankrig og Italien.

”Vi har også oplevet stor interesse på de lokale sign&print-messer i Danmark og Sverige og vi leder efter tilsvarende i Frankrig og Italien," siger han mens der stadig er en dag tilbage af messen til at få kontakt til nye kunder.

Læs også
Knap halvdelen af respondenterne i rapporten har investeret i digitalprint. Og endnu 29 procent vil investere i den teknologi.
Log ind på Club FESPA Online, og få nyheder inden for storformat og tekstiltryk - helt gratis.