Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Johnsen får have på taget

Johnsen får have på taget
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Mandag 26. august 2024
Med ny visuel identitet går Johnsen Print & Digital ud og fortæller om de grønne tiltag, som virksomheden har arbejdet med den seneste tid.

Gennem flere år har GRAKOM-medlemmet Johnsen Print & Digital Media udelukkende anvendt certificeret 100 procent grøn vindmøllestrøm i produktionen. Dét har de nu suppleret med strøm fra egne solceller, placeret på taget. På solrige dage er virksomheden derfor selvforsynende med strøm til faciliteterne i Grenaa.

Taget huser også en blomstrende biodiversitetshave, som giver plads til insekter og bier. Og på parkeringspladsen uden for virksomheden har gæster, kunder og medarbejdere adgang til ladestandere til deres biler.

”Hensynet til miljøet er så integreret en del af Johnsen Print & Digital Media, at vi i årevis har været ISO14001-certificerede. Det betyder, at miljø er implementeret i driften - fra ledelse til produktion,” siger direktør Steen Johnsen og tilføjer:

”Men vi kommer ikke til at hvile på laurbærrene. Det grønne område har brug for, at vi alle kæmper for det. Og vi vil gå så langt som muligt for at være så klimavenlige som muligt.”

Johnsen har i øvrigt også lige skiftet navn og fået en ny visuel identitet. Tidligere hed de Johnsen Graphic Solutions.

Johnsen Logo I Canva
Læs også
GRAKOMs 150-års jubilæumsfest samlede hele kommunikationsindustrien til en uforglemmelig fejring i FÆNGSLET i Horsens. En aften, hvor vi både hyldede fortiden og kiggede mod fremtiden.
“Nådada” blev dagens nye mindset, da KOMM Dagen 2025 samlede hele kommunikationsindustrien i Horsens. Med skarpe oplæg fra spændende og indsigtsfulde stemmer – fra økonomi og EU-politik til fremtidsforskning og marketing – bød dagen på energi, perspektiv og nye redskaber til en industri i konstant forandring.