Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Gratis onlinekonference om at forbedre kundeoplevelsen ved hjælp af data

Gratis onlinekonference om at forbedre kundeoplevelsen ved hjælp af data
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Fredag 02. oktober 2020
Hvordan kan virksomheder og bureauer forbedre kundeoplevelsen ved hjælp af data? Det er et af de spørgsmål, der bliver besvaret på Canons onlinekonference, Canon Future Promotion Forum.

I disse år er der fokus på, hvordan man bruger teknologien og datadrevet marketing til at opnå bedre resultater, og det er da også det, som Canon Future Promotion Forum sætter fokus på i deres onlinekonference.

Hovedtaleren er den hollandske forfatter og markedsføringsdirektør hos Smartly.io, Mark de Bruijn. Han deler sine erfaringer om, hvordan man leverer en enestående kundeoplevelse og dermed tilføjer det personlige element i nutidens teknologifokuserede verden.

Mark de Bruijn har udgivet bogen Customers Are People Too, som blev udgivet i februar 2020 og den vil være kernen i hans præsentation på konferencen.

Onlinekonferencen, der finder sted den 14. oktober 14.00-16.30, er gratis og vil bl.a. også omfatte oplæg om, hvordan grafiske virksomheder skaber hyper-personaliseret materiale, og hvordan man bruger programmatic print til automatisering af marketingkampagner.

Læs mere og tilmeld dig her

Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.