Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Gratis onlinekonference om at forbedre kundeoplevelsen ved hjælp af data

Gratis onlinekonference om at forbedre kundeoplevelsen ved hjælp af data
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Fredag 02. oktober 2020
Hvordan kan virksomheder og bureauer forbedre kundeoplevelsen ved hjælp af data? Det er et af de spørgsmål, der bliver besvaret på Canons onlinekonference, Canon Future Promotion Forum.

I disse år er der fokus på, hvordan man bruger teknologien og datadrevet marketing til at opnå bedre resultater, og det er da også det, som Canon Future Promotion Forum sætter fokus på i deres onlinekonference.

Hovedtaleren er den hollandske forfatter og markedsføringsdirektør hos Smartly.io, Mark de Bruijn. Han deler sine erfaringer om, hvordan man leverer en enestående kundeoplevelse og dermed tilføjer det personlige element i nutidens teknologifokuserede verden.

Mark de Bruijn har udgivet bogen Customers Are People Too, som blev udgivet i februar 2020 og den vil være kernen i hans præsentation på konferencen.

Onlinekonferencen, der finder sted den 14. oktober 14.00-16.30, er gratis og vil bl.a. også omfatte oplæg om, hvordan grafiske virksomheder skaber hyper-personaliseret materiale, og hvordan man bruger programmatic print til automatisering af marketingkampagner.

Læs mere og tilmeld dig her

Læs også
Digitaliseringsminister Caroline Stage Olsen har i flere omgange udtalt, at de omfattende GDPR-regler hæmmer innovation og konkurrenceevne for virksomheder. Nu er hun klar til at fjerne de overflødige regler inden for databeskyttelse, og hun vil gerne have input fra de danske virksomheder. GRAKOM ser positivt på initiativet. 
Det er ifølge GRAKOM et positivt første skridt, at EU-Kommissionen har præciseret kravene og simplificeret EUDR-forordningen, men det er ikke nok, skriver GRAKOMs rådgivningschef Per Kaae Hansen.