Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Windelev bag Maison Perrier-lancering med Lily Collins i spidsen

Windelev bag Maison Perrier-lancering med Lily Collins i spidsen
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Tirsdag 19. november 2024
GRAKOM-medlemmet leverede reproarbejde og trykplader til ny produktserie fra Perrier.

Jørgen Windelev i Rødovre har bidraget til den globale lancering af Maison Perrier, en ny produktserie fra den franske mineralvandsproducent Perrier. Som en del af lanceringen leverede Windelev reproarbejde og trykplader, der sikrede skarpe farver og præcise gengivelser på emballagen til drikkedåserne.

Maison Perrier blev lanceret med en international kampagne skabt af det franske bureau Ogilvy Paris. Kampagnen inkluderer en reklamefilm med skuespilleren Lily Collins i hovedrollen, instrueret af Damien Chazelle (kendt fra La La Land). Filmen udforsker et imaginært Maison Perrier og fremhæver de forskellige drikkevarer i serien med kreativt brug af farver og tematiserede rum.

Windelevs arbejde med emballagen til dåserne understøttede kampagnen og viser, hvordan dansk grafisk ekspertise kan spille en rolle i globale projekter.

"Vi fik mulighed for at deltage tidligt i processen med rådgivning om de første layout-oplæg og lige til trykningen af dåserne. Vi er stolte over at være blevet udvalgt til en proces, hvor det har været vitalt for Perrier, at de færdige dåser fremstår indbydende med flotte gengivelser af de forskellige frugter i læskedrikkene og med knivskarpe farver," siger produktionschef i Jørgen Windelev, Mikkel Esberg i en pressemeddelelse og fortsætter:

"Vi lægger vægt på samarbejde og sparring, hvor vi hjælper trykkerier og slutproducenter som Perrier tidligt i designfasen. På den måde får vores kunder og samarbejdspartnere maksimalt udbytte af vores mange års branchekendskab, af vores erfarne og dygtige specialister og af vores brede vifte af grafisk udstyr og egenudviklede maskiner.”

Læs også
Der er stadig optimisme i branchen. Der er flere bureauer, der vil ansætte medarbejdere og lønningerne vil stige. Men der er også bekymring, fordi kunderne stadig holder på ordrerne og der kan måske komme til at mangle kompetencer. Det viser Bureaubiz’ netop udkomne bureaulederundersøgelse.
De unge (generation Z), kvinder og husstande med høj indkomst, er det mest positive overfor fysisk post, viser undersøgelse.