Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Vi skal have ærlige klimaløsninger

Vi skal have ærlige klimaløsninger Klimadebatten vækker stærke følelser, og når holdninger er båret af følelser, og fakta har trange kår, så er der også masser af spilleplads til symbolpolitik, der både giver fine overskrifter og føles rart, men som i virkelighedens verden ikke betyder noget. Desværre har nogle virksomheder også i lidt for høj grad taget den følelsesladede del af klimadebatten til sig, og flyttet sig fra erhvervslivets "normale" position som vogter over rationalitet i samfundsdebatten. Vi skal passe på vores troværdighed. Det har administrerende direktør, Thomas Torp, skrevet om på Finans.dk.
Torsdag 09. januar 2020

Klimadebatten vækker stærke følelser, og når holdninger er båret af følelser, og fakta har trange kår, så er der også masser af spilleplads til symbolpolitik, der både giver fine overskrifter og føles rart, men som i virkelighedens verden ikke betyder noget. Desværre har nogle virksomheder også i lidt for høj grad taget den følelsesladede del af klimadebatten til sig, og flyttet sig fra erhvervslivets "normale" position som vogter over rationalitet i samfundsdebatten. Vi skal passe på vores troværdighed. Det har administrerende direktør, Thomas Torp, skrevet om på finans.dk
Læs indlægget her

Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.