Indtast din mail og få en mail med et link til nulstilling af adgangskode
Søg
Log Ind
Vi skal have ærlige klimaløsninger
Klimadebatten vækker stærke følelser, og når holdninger er båret af følelser, og fakta har trange kår, så er der også masser af spilleplads til symbolpolitik, der både giver fine overskrifter og føles rart, men som i virkelighedens verden ikke betyder noget. Desværre har nogle virksomheder også i lidt for høj grad taget den følelsesladede del af klimadebatten til sig, og flyttet sig fra erhvervslivets "normale" position som vogter over rationalitet i samfundsdebatten. Vi skal passe på vores troværdighed. Det har administrerende direktør, Thomas Torp, skrevet om på Finans.dk.
Torsdag 09. januar 2020
Klimadebatten vækker stærke følelser, og når holdninger er båret af følelser, og fakta har trange kår, så er der også masser af spilleplads til symbolpolitik, der både giver fine overskrifter og føles rart, men som i virkelighedens verden ikke betyder noget. Desværre har nogle virksomheder også i lidt for høj grad taget den følelsesladede del af klimadebatten til sig, og flyttet sig fra erhvervslivets "normale" position som vogter over rationalitet i samfundsdebatten. Vi skal passe på vores troværdighed. Det har administrerende direktør, Thomas Torp, skrevet om på finans.dk Læs indlægget her
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.