Vi skal have ærlige klimaløsninger
Torsdag 09. januar 2020
Klimadebatten vækker stærke følelser, og når holdninger er båret af følelser, og fakta har trange kår, så er der også masser af spilleplads til symbolpolitik, der både giver fine overskrifter og føles rart, men som i virkelighedens verden ikke betyder noget. Desværre har nogle virksomheder også i lidt for høj grad taget den følelsesladede del af klimadebatten til sig, og flyttet sig fra erhvervslivets "normale" position som vogter over rationalitet i samfundsdebatten. Vi skal passe på vores troværdighed. Det har administrerende direktør, Thomas Torp, skrevet om på finans.dk
Læs indlægget her
Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.