Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Væsentlige nuancer mangler i DR-historie om reklameklager

Onsdag 13. januar 2016
En historie publiceret mandag af DR Syd, med rubrikken Stor stigning i antallet af klager over reklamer, mangler væsentlige nuancer. Historien blev efterfølgende gengivet af en række andre medier.

I DR Syds artikel fremhæves det, at antallet af klager over reklamer er tredoblet fra 2010 til 2015. Det kan efterlade læseren med indtrykket, at danskerne er utilfredse med reklamer. Historien, som via Ritzau nåede en række andre store medier, har dog udeladt væsentlige nuanceringer.

Læs den nærmere analyse her
Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.