Undersøgelse: Det trykte medie virker
Tirsdag 09. juni 2015
Kundemagasiner bliver i gennemsnit taget i hænderne 2,7 gange, og de bliver gemt i mere end to uger.
Sådan lyder et af de opløftende resultater i en stor metaanalyse foretaget af analysebureauet BrandScience for Print Power.
BrandSciences rapport har medtaget alle faktorer, som påvirker mærkevarernes kernetal (som eksempelvis markedstrends, nye produkter og emballageændringer, annoncer, kampagner, konkurrencer o.l.) og leveret en komplet sammenfatning af markedsføringslandskabet, som det ser ud i dag.
Her ser man blandt andet, at en undersøgelse af ROI på magasinannoncering i Storbrittannien ligger på 1,89 for finansannoncører og op til hele 11,31 for teleannoncører.
Samtidig viser en undersøgelse, at 48 pct. af forbrugerne beretter, at de lægger mærke til annoncer i lokalaviserne og at 48 pct. af alle voksne har beholdt en direct mail i længere tid.
Læs mere om metaanalysen og dens resultater, der er publiceret i den norske udgave af Print Power Magasinet, her
Sådan lyder et af de opløftende resultater i en stor metaanalyse foretaget af analysebureauet BrandScience for Print Power.
BrandSciences rapport har medtaget alle faktorer, som påvirker mærkevarernes kernetal (som eksempelvis markedstrends, nye produkter og emballageændringer, annoncer, kampagner, konkurrencer o.l.) og leveret en komplet sammenfatning af markedsføringslandskabet, som det ser ud i dag.
Her ser man blandt andet, at en undersøgelse af ROI på magasinannoncering i Storbrittannien ligger på 1,89 for finansannoncører og op til hele 11,31 for teleannoncører.
Samtidig viser en undersøgelse, at 48 pct. af forbrugerne beretter, at de lægger mærke til annoncer i lokalaviserne og at 48 pct. af alle voksne har beholdt en direct mail i længere tid.
Læs mere om metaanalysen og dens resultater, der er publiceret i den norske udgave af Print Power Magasinet, her
Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.