UDKOM: 'Vi er på spanden'
Tirsdag 03. maj 2016
Gør vi ikke noget radikalt, risikerer vi, at reklamebranchen forsvinder. Det er budskabet fra Jacob Holst Mouritzen.
Det skulle egentlig være en hyggelig, opbyggelig samtale om indhold, også kaldet for content, men Jacob Holst Mouritzen, Director of Communication hos Mindshare Denmark, indledte et andet sted:
»Det er på tide, vi tager kreativitet alvorligt. Vi lever i en tid, hvor forbrugerne anstrenger sig for at undgå vores produkter og tjenester. Det kan ikke mange industrier prale af,« siger Jacob Holst Mouritzen.
Læs resten af interviewet med Jacob Holst Mouritzen
Læs også
GRAKOMs adm. direktør, Carina Christensen skal være rektor for Designskolen Kolding
Gyldendal har lanceret Gyldendals Læsedyst – en landsdækkende konkurrence for 7.-10. klasser, der skal styrke læselysten hos børn og unge. Initiativet åbner op for nye muligheder i branchen.