Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

UDKOM: 'Vi er på spanden'

Tirsdag 03. maj 2016
Gør vi ikke noget radikalt, risikerer vi, at reklamebranchen forsvinder. Det er budskabet fra Jacob Holst Mouritzen.

Det skulle egentlig være en hyggelig, opbyggelig samtale om indhold, også kaldet for content, men Jacob Holst Mouritzen, Director of Communication hos Mindshare Denmark, indledte et andet sted:

»Det er på tide, vi tager kreativitet alvorligt. Vi lever i en tid, hvor forbrugerne anstrenger sig for at undgå vores produkter og tjenester. Det kan ikke mange industrier prale af,« siger Jacob Holst Mouritzen.

Læs resten af interviewet med Jacob Holst Mouritzen
Læs også
Efter massivt politisk pres har regeringen netop besluttet at reducere virksomhedernes gebyrer til producentansvaret for emballage. Efter kritik af uens priser i kommunerne vil man nu også sikre ens beregningsmetoder i kommunerne landet over samt undersøge, hvad Danmark kan lære af tilsvarende ordninger i vores nabolande. 
For at imødekomme kundekrav og løfte sin konkurrenceevne har Trykteam Svendborg taget springet ind i en kompleks certificeringsverden. Med støtte fra GRAKOM har virksomheden i dag både ISO 9001, ISO 14001, Svanemærket og ClimateCalc – og oplever øget markedsværdi, større troværdighed udadtil og bedre struktur i hverdagen.