Indtast din mail og få en mail med et link til nulstilling af adgangskode
Søg
Log Ind
UDKOM: 'Vi er på spanden'
Tirsdag 03. maj 2016
Gør vi ikke noget radikalt, risikerer vi, at reklamebranchen forsvinder. Det er budskabet fra Jacob Holst Mouritzen.
Det skulle egentlig være en hyggelig, opbyggelig samtale om indhold, også kaldet for content, men Jacob Holst Mouritzen, Director of Communication hos Mindshare Denmark, indledte et andet sted:
»Det er på tide, vi tager kreativitet alvorligt. Vi lever i en tid, hvor forbrugerne anstrenger sig for at undgå vores produkter og tjenester. Det kan ikke mange industrier prale af,« siger Jacob Holst Mouritzen.
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.