Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Stibo Printing Solutions skifter navn

Christian Bendix
Redaktør Christian Bendix
Torsdag 22. februar 2018
Stibo Printing Solutions skifter navn til Stibo Complete.

Det sker ifølge en pressemeddelelse for at få et navn, der matcher positionen som Skandinaviens førende aktør inden for design, udvikling, produktion og distribution af fysisk marketingmateriale.

Stibo Printing Solutions samler alle aktiviteterne under én identitet på tværs af forretningsenheder og landegrænser.

Navneskiftet bunder i et ønske om at signalere 360-graders kommunikationsløsninger, uddyber administrerende direktør, Søren Henriksen:

”Vores kunder efterspørger totalløsninger, der gør en forskel – eller one stop shopping, som man også kalder det. Vi tilbyder hele pakken, og det skulle vores nye identitet bygges op omkring. Derfor har vi valgt Stibo Complete som vores nye, fælles navn.”

Indtil videre fastholdes de underliggende selskabsnavne i juridisk øjemed, mens Stibo Complete bruges i al ekstern kommunikation. Sammen med det nye navn lanceres en helt ny visuel identitet og kommunikationsplatform, der skal sikre, at Stibo Complete som brand kommer til at stå stærkt i hele Skandinavien. 

Om Stibo Complete

Stibo Complete beskæftiger 450 medarbejdere i fire lande. Stibo Complete er en del af Stibo-koncernen, som blev grundlagt i 1794 som Aarhus Stiftsbogtrykkerie. Gennem årene har Stibo udviklet sig fra at være et traditionelt trykkeri til at være en moderne virksomhed, der udmærker sig inden for grafiske processer, produktion og software. Stibo-koncernen består i dag af Stibo Systems, CCI Europe og Stibo Complete

Stibo Complete bl.a. ejer Color Print, Stibo Graphic, Scanprint, Stibo Media og Sörmlands Printing Solutions.

soeren-henriksen_stibo-complete-2.jpg
Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.