Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

ProLøn-lønsystem

Tirsdag 09. juni 2015
GA lancerer sammen med ProLøn et nyt lønsystem tilpasset GA's overenskomster. Det sparer både tid og penge ved lønkørslerne. Det vil være en stor hjælp i det daglige arbejde, da detaljer om pensionsforhold, overarbejdstillæg og lignende allerede ligger i systemet.
På den måde behøver man ikke pløje de enkelte overenskomster igennem og minimerer dermed risikoen for dyre fejl.
Lønsystemet bliver løbende tilpasset, når der sker ændringer i overenskomsterne. Samtidig har man som bruger GA i ryggen og kan få sparring omkring brugen af systemet. På sigt er det tanken at oprette et netværk med brugere af ProLøn-GA.

Fordele ved lønsystemet

Gratis oprettelse af virksomhed
Gratis prøveperiode på fire måneder (én gang pr. virksomhedsadresse)
Gratis telefonsupport hos ProLøn
Adgang til lønsystem tilpasset GA's overenskomster*
Adgang til branchelønhåndbog
Adgang til ProArkiv – elektronisk arkiv hvor alt lønmateriale gemmes i fem år
* Den grafiske overenskomst, Funktionæroverenskomsten, Digitalprint- og serigrafoverenskomsten.

Priser og vilkår

Oprettelsen af virksomheden er gratis for GA-medlemmer, og den inkluderer en branchetilpasset lønhåndbog. Der betales et månedligt abonnement, der afhænger af antallet af medarbejdere i virksomheden. Derudover betales en separat pris pr. lønkørsel, der igen afhænger af lønkørselstypen.
De eksakte priser samt priser på tillægsydelser findes i prislisten til højre.

Tilmelding og spørgsmål

Hvis du vil tilsluttes aftalen, benyttes tilmeldingsformularen til højre.
Har du spørgsmål til aftalen kan ProLøn kontaktes på tlf. 87 10 19 30. Hos GA kan Conny Junker kontaktes på tlf. 63 12 70 00 eller cj@ga.dk.
Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.