Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Opråb til danske unge i den grafiske industri

Opråb til danske unge i den grafiske industri Er du ung i den grafiske industri, kan du vinde 3.000 euro. Læs her hvordan.
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Torsdag 18. februar 2021

Er du ung i den grafiske industri, kan du vinde 3.000 euro. Læs her hvordan.

Prisen Young Talent Award går til en ung i den grafiske industri, der med en case, opgave eller lignende, bidrager til innovation og kreativitet i den grafiske sektor.

Det er Intergraf, der står bag prisen og vinderen får 3.000 euro, æren og et diplom.
Indsendelsesfristen er forlænget, fordi man har modtaget meget få indsendelser. Så er du ung og har lavet en god opgave, kan du med fordel indsende en ansøgning. Der er en god chance for at vinde.

Måske er du ikke selv under 25, som er kravet, men hvis du kender en ung i den danske grafiske industri, det kan være en medarbejder, elev, studerende eller lignende, så opfordr dem endelig til at indsende en ansøgning.

Blev ikke uddelt i 2019
I 2019 blev prisen ikke uddelt i 2019 på grund af for få indsendte cases.

I 2018, hvor prisen blev indstiftet, fik Theresa Muecke fra Tyskland prisen for sin kandidatafhandling: Digital transformation of industrial digital printing: Software concept for an optimised workflow management in industrial, decorative digital printing.

Oplysninger om ansøgning
Skriv en ansøgning samt et resumé på 2-5 sider på engelsk til Beatrice Klose, bklose@intergraf.eu. Ansøgeren må gerne levere visuelle elementer til opgaven.  

Du kan læse om de specifikke krav til årets opgave og ansøgningskriterier her

Deadline er den 31. maj. 

 

Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.