Nyt foreningsmedlem hos Grakom: Salgs- og Reklameforeningen
Salgs- og Reklameforeningen bliver nu det fjerde foreningsmedlem af Grakom, og kan dermed drage fordel af Grakoms sekretariatsbistand og markedsføring.
”Jeg synes, det er fantastisk. Vi vil rigtig gerne samarbejde om at sprede det glade budskab om trykt og digital markedsføring,” siger formand for Salgs- og Reklameforeningen, Janne Høgshøj.
Foreningen har rødder helt tilbage til 1942, hvor den blev stiftet som en handelsstandsforening for butikker. Siden kom flere og flere salgs- og reklamefolk med, hvorefter foreningen fik sit nuværende fokus på netop salg og reklame. Foreningens formål er at afholde såvel faglige som sociale arrangementer for alle med interesse for salg og markedsføring.
”Vi har samarbejdet med Grakom i flere år, så det var ret naturligt at blive medlem. Vi håber nu at kunne bruge medlemskabet til at lave endnu flere arrangementer sammen med Grakom, så vi kan styrke det kreative område af branchen,” siger Janne Høgshøj.
Kendt for Åtur
Salgs- og Reklameforeningen er særligt kendt for ét arrangement: Den årlige å-tur på Odense Å med æggekage og fest på Carlslund.
”Det har været nogle fantastiske arrangementer, for vi virkelig har kunnet samle branchen. Desværre brændte Carlslund ned i 2015, men vi håber at kunne genoplive traditionen i 2017,” siger Janne Høgshøj.
Foreningen har i dag ca. 200 der modtager nyhedsbrevet og 100 medlemmer, baseret på firmaer og enkeltpersoner, der enten arbejder med eller interesserer sig for salg og reklame.
