Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Landsholdet i det hvide snit

Mandag 05. december 2016
Hummel får Landsholdet til at spille helt i hvidt – Paper Domain forstærker historien. Da Hummel for nylig vendte tilbage som sponsor og fan af det danske fodboldlandshold, blev der på bed­ste Hummelvis lanceret og fortalt med hjerte, passion og vitalitet.
 
Hummel

En ny sæson, nyt hold, ny træner og ny sponsor. Efter er par fejlslagne kvalifikationsrunder, hvor Danmark ikke kvalificerede sig til at gå videre, foreslog den nye sponsor Hummel en event, hvor Landsholdet skulle spille kampen mod Liechtenstein helt i hvidt. Eventen gik ud på, at Landsholdet skulle gøre sig fortjent til at få farve på trøjerne.

Der blev lagt ekstra pres på den nye trup, og den danske nationalfølelse blev testet i mange danske hjem. Kan Landsholdet virkelig præsentere Danmark i hvidt landsholdstøj? Heldigvis vandt Danmark 5 -0 over Liechtenstein.

En event, der påvirker Landsholdet og næsten hele Danmark (i hvert fald alle fodboldinteresserede her i landet), kræver, at hver eneste lille ting bliver gennemtænkt og finjusteret, så den bedste helhedsoplevelse opstår.

Hummel tog kontakt til Paper Domain for at bede dem om at lave en løsning, der var stærk nok til at være en del af denne landsdækkende event. Hummel skulle bruge en eksklusiv løsning til at præsentere deres 99 hvide Limited Edition spilletrøjer. Emballagen skulle matche Landsholdets midlertidige hvide look, og der blev lavet en fin æske i hvidt lærredsbind, spillertrøjerne kunne ligge i.

Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.