Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Kunstig intelligens, ESG og bureauernes økonomi er på dagsordenen

Kunstig intelligens, ESG og bureauernes økonomi er på dagsordenen Fra bureaulederseminaret sidste år på Holckenhavn Slot ved Nyborg
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Torsdag 27. juni 2024
På Creative Clubs bureaulederseminar kan du desuden høre om, hvilke bureauer, der var vinderne og hvem der var taberne i 2023 og høre om, hvad CMO'erne og bureaudirektørerne forventer for 2024.

Der er især to områder, der optager ikke blot bureaubranchen, men erhvervslivet som helhed. Kunstig intelligens og ESG.

På bureauområdet har der også været en særlig optagethed af økonomien, for det er ikke gået lige godt for alle i det forgangne år.

Netop økonomi, AI og ESG er på dagsorden på Creative Clubs bureaulederseminar i år.

Det er som sædvanlig adm. direktør i Brandse & Co. Henrik Jensen, der vil føre deltagerne gennem programmet, hvor første oplægsholder er Finn Graversen, der vil fortælle om, hvordan det gik bureauerne i 2023. Hvem er vindere og hvem er taberne? Han vil også komme ind på, hvad henh. CMO’erne og bureaudirektørerne forventer for 2024.

En af bureaudirektørerne: Mads Duzenius fra Gorm x Envision vil eksemplificere, hvordan tendenserne for fremtiden ser ud netop fra hans bureaudirektørstol, og marketingdirektør i Bilka & BR Claus Frederiksen vil reflektere over BureauTrends 24 (som kan bestilles her).

Bureaubranchens håndtering af den grønne dagsorden vil både direktør og partner i Kompas Kommunikation Camille Aulkær Andersen og Public affairs og CSR-direktør i Coca-Cola Annette Spanggaard komme med oplæg på.

Omkring AI vil Henrik Jensen fortælle om danske bureauers tre AI-baserede forretningsmodeller.

Endelig vil to bureauer komme med deres bud på, hvordan man får succes.

Bureaulederseminaret bliver afholdt den 25. september på det smukke Holckenhavn. Læs mere her.

Læs også
CMO trendanalysen fra MyResearch kommer ud med de højeste forventninger til væksten i marketingbudgetterne siden 2018.
Den årlige CMO trendanalyse fra MyResearch har stillet spørgsmål til virksomheders anvendelse af rådgivning fra bureauer inden for miljø og klima markedsføring.