Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

KOMM Dagen 2025: Navigér i megatrends, markedsstorme og morgendagens kommunikation 

KOMM Dagen 2025: Navigér i megatrends, markedsstorme og morgendagens kommunikation  Foto: Anne Skare, fremtidsforsker & partner i Universal Futurist, Ditte Brasso Sørensen, vicedirektør i Tænketanken Europa, Ulrik Bie, økonimisk redaktør på Berlingske, Jacob Krogh, direktør i The Marketing Guy, Jesper Boysen, CEO i POWER og Karin Cruz Forsstrøm, journalist og presserådgiver i Forsstrøm og nyhedsvært på TV 2
Stephanie Violet Sørensen
Kommunikationskonsulent Stephanie Violet Sørensen
Onsdag 30. april 2025
KOMM Dagen 2025 er en dag, hvor hele kommunikationsindustrien samles til indsigt, inspiration og netværk. Vi har igen i år samlet et stærkt program med markedseksperter, og du kan bl.a. møde Ulrik Bie fra Berlingske, Ditte Brasso Sørensen fra Tænketanken Europa, Jesper Boysen fra POWER, Anne Skare fra Universal Futurist, Jacob Krogh fra The Marketing Guy og Karin Cruz Forsstrøm fra Forsstrøm og tidligere TV 2. Vær med den 23. maj!

KOMM Dagen 2025 afholdes i en tid, hvor geopolitisk uro, nye økonomiske spilleregler og teknologiske kvantespring sætter nye standarder for, hvordan vi arbejder med kommunikation og forretningsudvikling.

Vi har i år sammensat et stærkt program med nogle af de mest indsigtsfulde og engagerende profiler med stærke perspektiver fra økonomi, politik, fremtidsforskning, markedsføring og erhvervsliv. Konferencen er modereret af Karin Cruz Forsstrøm, journalist og presserådgiver i Forsstrøm – og tidligere nyhedsvært på TV 2 og TV 2 News.

Den 23. maj får du et 360-graders overblik over de megatrends, der former vores branche – og får konkret viden, der kan omsættes til handling i din egen organisation.

Tilmeld dig KOMM Dagen 2025 her.

Program spækket med markedseksperter

Ulrik Bie, Økonomisk redaktør på Berlingske

Ulrik giver et klart blik på den nye økonomiske virkelighed i en verden præget af geopolitiske udfordringer som Trump, krig i Europa og et konkurrenceudsat Europa.

Hvad betyder det for kommunikationsindustrien og hvordan forbereder vi os? Med sin baggrund som cheføkonom og skarp formidlingsevne gør Ulrik det komplekse tilgængeligt og relevant.

Ditte Brasso Sørensen, vicedirektør i Tænketanken Europa

Ditte tager dig med ind i maskinrummet hos EU og viser, hvordan Europas virksomheder – med ny politisk kurs – igen kan sætte sig i førersædet. Europa har tabt konkurrenceevne, og europæiske virksomheder druknes i regulering og bureaukrati, men nu tager EU skeen i den anden hånd.

Ditte giver spændende indblik i EU's nye kurs, og hvordan de hurtigst vil bringe europæiske virksomheder helt i front.

Anne Skare, fremtidsforsker og partner i Universal Futurist

Anne sætter fokus på kommunikationens rolle som strategisk redskab i en verden under hastig forandring.

Hvordan designer vi en fremtid, vi faktisk har lyst til at leve i – og hvordan bruger vi kommunikation til at skabe håb, formål og retning?

Med sin baggrund som futurist og mangeårig rådgiver for virksomheder og ledere gør Anne det abstrakte håndgribeligt og giver deltagerne konkrete redskaber til at tænke visionært og handle klogt – med både alvor og glimt i øjet.

Jesper Boysen, CEO i POWER

Jesper deler sin strategi for vækst i en benhård detailbranche – og giver et klart billede af, hvad fremtidens samarbejdspartnere skal kunne levere.

Med POWERs udvikling fra ny aktør i 2015 til en nordisk kæde med næsten 200 butikker og over 4.400 medarbejdere, har Jesper bevist, hvordan man skaber skalerbar vækst i et konkurrencepresset marked – bl.a. med deres prisnominerede 2 Mill-kampagne, som ved åbningen i Odense genererede 51,1 mio. kr. på under 20 timer – og 70 mio. kr. over åbningsweekenden.

Jesper deler ærlige og handlingsorienterede indsigter i, hvordan man opbygger solide brands, skaber resultater – og vælger de rigtige partnere til rejsen.

Jacob Krogh, direktør og medstifter af The Marketing Guy

Jacob viser, hvordan man skaber synlighed og resultater på sociale medier – også med små budgetter.

Som rådgiver for succesfulde brands som Shaping New Tomorrow, Soundboks og Maanesten ved Jacob, hvad der virker i et digitalt landskab præget af støj og benhård konkurrence.

Med udgangspunkt i virkelige social medie kampagner deler han, hvordan du med en smartphone, skarp strategi og kreativ idé kan skabe effektfuldt indhold på Metas platforme som Facebook, Instagram og TikTok. Han vil også give konkrete værktøjer og eksempler, du kan omsættes direkte, og som viser, at det ikke kræver millionbudgetter at rykke noget.

Kort sagt: KOMM Dagen 2025 er dagen, hvor du får ny viden, stærkt netværk og inspiration til at sætte retning for fremtiden.

Tilmeld dig KOMM Dagen 2025 – og vær også med til at fejre GRAKOMs 150 år til jubilæumsfesten

GRAKOM samler i forlængelse af KOMM Dagen 2025 hele kommunikationsindustrien til en uforglemmelig 150-års jubilæumsaften i de historiske rammer på FÆNGSLET i Horsens – og deltagere af KOMM Dagen kan selvfølgelig være med.

Det er en fejring af 150 år med faglig stolthed, innovation og fællesskab. Aftenen byder på middag, netværk, fest og ikke mindst en fortryllende optræden af mentalist og tryllekunstner Jan Hellesøe.

Ses vi i Horsens den 23. maj?

Læs mere og tilmeld dig her.

Læs også
"At nå 150 år er en bedrift, som kun få foreninger kan prale af," siger GRAKOMs adm. direktør Carina Christensen. Jubilæet vil blive fejret med en ekstraordinær KOMM Dagen samt en eksklusiv jubilæumsfest.
Kom og vær en del af denne spændende og festlige dag, hvor vi samler hele kommunikationsindustrien og sætter fokus på branchens fremtid i en verden præget af stor usikkerhed og forandring.