Jens Jull Nielsen forsvarer den trykte reklame
Torsdag 03. marts 2016
Coops kommunikationsdirektør Jens Juul Nielsen tager til genmæle efter Julia Lahmes kritik af reklametryksagen i UDKOM.
"Hun er rejsende i varm luft!"
Så klart er svaret fra Coops kommunikationsdirektør Jens Juul Nielsen efter at have læst Julia Lahmes kritik af reklametryksagen i UDKOM.
Se hele hans forsvar for tilbudsaviser i videoen herunder.
Jens Juul Nielsen forsvarer den trykte reklame from Brancheforeningen Grakom on Vimeo.
Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.