Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Intergraf søger unge til at komme med bud på fremtidens print

Intergraf søger unge til at komme med bud på fremtidens print
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Mandag 15. december 2025
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.

Siden 2017 har Intergraf givet unge talenter mulighed for at dele deres perspektiver om den grafiske branches fremtid ledere i hele Europa. 

Det sker igen gennem konkurrencen Intergraf Young Talent Award 2026. Denne gang lyder opgaven på at besvare spørgsmålet om, hvilke muligheder man ser for print i en hyperpersonaliseret fremtid.

Baggrunden er, at kommunikation bliver stadig mere personaliseret, automatiseret og indsigtsdrevet og derfor ønsker Intergraf, at de unge reflekterer over de muligheder, der ligger for print, samt de strategiske valg, der er nødvendige for at gribe dem, hvad enten det er gennem innovation, data-understøttede printløsninger, crossmedia integration, kundeoplevelser samt konsekvenserne af privacy og etik.

Vinderen af opgaven vil modtage 3.000 euro samt få mulighed for at præsentere opgaven på konferencen Print Matters i Budapest den 5. juni 2026.

Se her, hvordan du søger

Læs også
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.
Den foreløbige EU-aftale fjerner tunge rapporteringskrav og giver danske virksomheder en lettelse på seks milliarder kroner. Kun de største danske virksomheder bliver omfattet, og antallet reduceres fra cirka 2.200 til 375.