Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Instagram: Kom tæt på hverdagen hos Grakoms medlemmer

Fredag 04. november 2016



Mandag 7. november har vi i Grakom premiere på #UgensGrakommer, når vi i en uge overdrager nøglerne til Grakoms Instagramprofil til et medlem.

I ord – og ikke mindst billeder – får vi lov at komme helt tæt på foreningens virksomheder og de mennesker, der hver dag - året rundt - holder samfundet forsynet med tryksager, skilte, emballage og meget andet af det, man ikke kan forestille sig et moderne samfund uden.

”Én fællesnævner binder Grakoms medlemmer sammen: Kreativitet. Om det er nede i detaljen på en bestemt produktion eller virksomhedens forretningsmodel, der har skullet tilpasses den nye virkelighed, så bliver der hver dag tænkt kreativt ude i virksomheder. Det vil vi gerne afspejle på Grakoms Instagramprofil,” siger administrerende direktør Thomas Torp.

Første deltager, der instagrammer under hashtagget #UgensGrakommer, er Litka Jespersen fra Dakabo Bogbinderi i Roskilde.

”Jeg synes, det er vigtigt at vise, hvad man kan overfor det fællesskab, man er en del af. På den måde kan vi måske også blive bedre til at bruge hinanden,” siger Litka Jespersen.

Vil du eller din virksomhed også overtage Instagram som #UgensGrakommer? Skriv til nah@grakom.dk

Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.