Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Helle A/S skifter navn 

Christian Bendix
Redaktør Christian Bendix
Onsdag 29. august 2018
Reklamefirmaet Helle A/S blev etableret tilbage i 1990 af ejer Helle Conradsen. Fremover bliver navnet Aspekt Visuel Kommunikation.

Virksomheden begyndte som et traditionelt skiltefirma, men har igennem de seneste år været igennem en rivende udvikling. I dag er det en moderne grafisk virksomhed med otte ambitiøse og kompetente medarbejdere, som under Helle Conradsens ledelse løser opgaver inden for bl.a. wayfinding, udsmykning af kontormiljøer, udstillinger, skiltning og meget mere.

”Der er hverken tale om opkøb, fusionering eller anden forretning. Vi har derimod valgt at følge med tiden og udviklingen i branchen. Vi lever primært af at sælge visuel identitet til vores kunder og kan derfor passende sige, at vi nu får lov at smage lidt af vores egen medicin. I virkeligheden bør flere virksomheder en gang imellem se sig selv efter og overveje, om deres visuelle linje matcher tiden og deres ønskede budskab. Ofte kan en grafisk opdatering gøre underværker,” udtaler Helle Conradsen i en pressemeddelelse.

"Vi er stadig det samme professionelle og stærkt motiveret team, som vores kunder kender. Inden for den nærmeste fremtid vil vi muligvis byde flere kompetente kollegaer velkommen til holdet. Det må tiden vise."

Om valget af navnet udtaler Helle Conradsen:

"Aspekt betyder ”anskuelse” eller ”sætte perspektiv på noget”. Set i sammenhæng med visuel kommunikation handler det om at skabe unikke grafiske løsninger, der holder i mere end én forstand. Derfor har vi valgt, at navnet Aspekt skal være en del af vores navn."

helle.jpg
Læs også
Hele 83 pct. i Bureaubiz' bureaulederundersøgelse anser AI som det vigtigste forretningsområde i de næste seks måneder. Bureaubranchen er nået til fase 3, siger Henrik Jensen, der har forskningen i ryggen.
EU’s Ministerråd har netop vedtaget PPWR-forordningen, som stiller ambitiøse krav om minimumsmål for, hvor meget emballage, der skal være af genanvendeligt materiale, og hvor meget der skal kunne genbruges. Der er også krav til at minimere og undgå unødvendigt emballage.