Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

GA viste flaget på Folkemødet

Tirsdag 09. juni 2015

Galleri: Klik en gang for at starte galleriet, hvor billederne skifter automatisk efter tre sekunder. Hvis din enhed ikke kan læse flash, kan du klikke her
GA havde for tredje år i træk en delegation med til Folkemødet på Bornholm, hvor politikere og andre beslutningstagere forsamles i Allinge. Programmet for GA bød i år på bl.a. deltagelse i paneldebatter samt aktiv networking rundt til forskellige arrangementer.
GA’s administrerende direktør Thomas Torp deltog i to velbesøgte paneldebatter hos henholdsvis Dansk Kommunikationsforening og Holm Kommunikation. Førstnævnte debat blev skudt i gang af USA’s ambassadør i Danmark, Rufus Gifford, inden paneldebatten blev indledt med bl.a. Morten Messerschmidt, Mette Touborg og Thomas Torp.
Ved den anden debat, hvor Thomas Torp var med i panelet, deltog bl.a. redaktør David Trads og den markante næstformand for Dansk Journalistforbund, Lars Werge.
Derudover var GA repræsenteret igennem samarbejdet med Grafisk Bar, der havde sat fokus på de arbejdsmiljømæssige konsekvenser af natarbejde ved at inviterer sexologen Joan Ørting til at fortælle om natarbejde og sex.
GA havde på forhånd fravalgt at have en stand som de foregående år. Erfaringerne viser, at standen primært besøges af forbipasserende, der vil deltage i quizzer og lignende og ikke af de politiske beslutningstagere og samarbejdspartnere, som GA skal pleje forbindelserne med i forbindelse med folkemøderne. Standene de foregående år har været sat op i regi af Tryksagskampagnen, hvor netop de almindelige borgere har været målgruppen, så der har den platform været mere relevant i forhold til budskabet.
Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.