Følg Grakom på facebook
138 personer og virksomheder har i skrivende stund trykket ’synes godt om’ på Grakoms nye Facebookside, siden den officielt gik i luften i sidste uge.
”Vi har gode kommunikationskanaler i både nyhedsbrev og magasinet Aftryk. Vi er også på LinkedIn og senest er Twitter kommet til, hvor vi især målretter vores tweets til politikere og journalister. Men vil man bredt ud og blande sig i debatten eller sætte en dagsorden, så er der ingen vej uden om Facebook,” siger Grakoms nytiltrådte pressechef Kasper Jessing.
Den første officielle opdatering på siden var en video med administrerende direktør, Thomas Torp, som opfordrer virksomheder og ansatte til at hjælpe Grakom med at få afdækket hvilke administrative byrder, der belaster virksomhederne.
”Videoen er et godt eksempel på, hvordan vi kan bruge Facebook til at sætte fokus på et problem og åbne for dialog med medlemmer og interessenter om problemet. Det vil vi komme til at gøre endnu mere i den kommende tid,” fortæller Grakoms pressechef.
”Facebook er i høj grad et middel til at øge synligheden om Grakom og branchens problemstillinger. Jo flere kommentarer, delinger og ’synes godt om’, vi kan få på Facebook, jo mere ”larm” kan vi lave om branchens udfordringer, når vi kommunikerer om dem overfor presse og politikere,” slutter Grakoms pressechef.
