Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

FESPA er klar med listen over oplægsholdere

Christian Bendix
Redaktør Christian Bendix
Torsdag 22. marts 2018
Gæsterne på FESPA 2018 har mulighed for at blive klogere på produktion af digital emballage og salgssteder (POS). FESPA er nu klar med listen over de oplægsholdere, der vil fremhæve de teknologiske muligheder, der netop nu ændrer landskabet inden for tryk på bølgepap.

 

Seminarierne finder sted i Digital Corrugated Experience, som er FESPAs særlige område for print på bølgepap, placeret i hall 5.2, stand C40. Oplæggene  bliver holdt alle konferencens dage fra 15. – 18. maj.

Oplægsholderne er alle aktive inden for bølgepapirindustrien og vil være i stand til at inspirere de besøgende inden for digital trykning til bølgepap-applikationer samt give tips og råd.

Det daglige seminarprogram ser således ud:

11:00: Hvorfor mærker elsker digital print på bølgepap. Simon Goldsack, HP, brand innovation manager

11:30: Farvestyring til bølgepappring. Sean Moloney, Sun Automation, global product manager

12:00: Workflowløsninger til bølgepapprint. Chris Rogers, Esko, solution marketing manager

12:30: Blæk og underlag til bølgepapprint. Xavier Melisse, HP, blækforsker og produktchef

13:00: Single pass vs multi pass bølgepapprint. Nick Kirby, Swanline, CEO

Seminarierne afsluttes med en paneldiskussion med det overordnede emne "Hvorfor skal jeg bringe digitaltryk til analogt bølgepap?" Diskussionerne er modereret af industrieksperten Dan Brunton.

Den sidste session kl. 14:30 vil være 'breaking news', som vil fremhæve digitalt bølgepapir-nyheder fra producenter og udstillere i Digital Corrugated Experience.

Duncan MacOwan, FESPAs chef for arrangementer, siger:

"Den digitale bølgepapprint-oplevelse på FESPA Global Print Expo vil give inspiration til de, der overvejer at konvertere. Den interaktive funktion er den platform, industrien har brug for til uddannelse på digital print til bølgepap. I årenes løb har FESPA guidet vores globale tryksamfund til at vælge digital teknologi og vist, hvordan de kan kombinere både analoge og digitale processer. Nu kan vi give den samme vejledning til bølgeproduktionen, samtidig med at vi fremhæver til vores centrale PSP-publikum, hvordan bølgepap kan være en ny diversificeringsmulighed for dem. "

Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.