Få styr på Covid-19
Onsdag 25. november 2020
Der er mange ting at forholde sig til i disse corona-tider. Tilskudsordninger, momsordninger, fordelingsordninger samt hvordan man i praksis forholder sig til regler og anbefalinger. Det får du styr på her.
Med Covid-19 som fast passager på forsædet, er der mange ting at holde styr på i de danske virksomheder. Mange nye ordninger, regler, anbefalinger og rutiner.
Det kan være svært at holde styr på, og derfor holder GRAKOM et netværksmøde, hvor der bliver delt rundhåndet ud omkring, hvordan man skal forholde sig til tilskudsordninger, momsordninger, fordelingsordninger samt ikke mindst, hvordan man i praksis forholder sig til Covid-19 med mundbind og sprit for at undgå at virksomhedens medarbejdere bliver smittet.
Der bliver også tid til en dialog mellem deltagerne, hvor man kan hente inspiration fra hinanden.
Læs også
Hele 83 pct. i Bureaubiz' bureaulederundersøgelse anser AI som det vigtigste forretningsområde i de næste seks måneder. Bureaubranchen er nået til fase 3, siger Henrik Jensen, der har forskningen i ryggen.
EU’s Ministerråd har netop vedtaget PPWR-forordningen, som stiller ambitiøse krav om minimumsmål for, hvor meget emballage, der skal være af genanvendeligt materiale, og hvor meget der skal kunne genbruges. Der er også krav til at minimere og undgå unødvendigt emballage.