Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Få liv i papiret!

Mandag 27. juni 2016

Hondas nyeste annonce er værd at se, fordi det er fantastisk animationskunst. Reklamen viser ikke en ny skinnende bil - i stedet bruges de to minutter på at fejre virksomhedens historie og den imponerende række af produkter, den producerer.

Annoncen er bygget op af tusindvis af papirillustrationer, der er sammensat med stop-motion filmoptagelser. Den er blevet optaget på et stort bord - næsten som et fysisk kort over selskabets historie - og illustrationerne vendes og byttes ud med hånden i tusindvis af separate optagelser. Fokusset på papir og illustration er en smart måde at få os til at værdsætte, hvad kreative gør:  bringe ideer på papir til live.
Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.