Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Egmont tror stærkt på print

Egmont tror stærkt på print
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Torsdag 13. marts 2025
Egmont har fordoblet resultatet af den primære drift i Danmark i 2024. En del skyldes fremgang på print.

”Vi tror på, at print, i kombination med vores digitale positioner, kommer til at stå stærkt i mange, mange år”.

Sådan siger Egmonts svenske magasinchef, Per Kjellander, til Mediawatch. 

Uden at sætte tal på siger han til mediet, at Story House Egmont har oplevet fremgang i både abonnements- og annonceindtægter på print. I Danmark har man næsten fordoblet resultatet af den primær drift i 2024.

Ifølge Per Kjellander kommer man i endnu højere grad til at dele indhold på tværs af de nordiske titler. Fremover skal væksten komme fra abonnementer, udvikling af den digitale platform og opkøb.

Story House Egmont udgiver bl.a. Alt for Damerne, Boligliv, Euroman, Eurowoman, Vores Børn og Hjemmet.

Læs også
Kom og vær en del af denne spændende og festlige dag, hvor vi samler hele kommunikationsindustrien og sætter fokus på branchens fremtid i en verden præget af stor usikkerhed og forandring. 
PostNords exit fra brevmarkedet i 2026 betyder store forandringer, men ifølge FK Distribution er der fortsat flere muligheder for magasinomdeling. "Jeg deler ikke markedets nervøsitet for højere priser," siger adm. direktør Andreas Hald, der peger på, at både FK Distribution og DAO har en interesse i at holde priserne stabile.