Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Egmont tror stærkt på print

Egmont tror stærkt på print
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Torsdag 13. marts 2025
Egmont har fordoblet resultatet af den primære drift i Danmark i 2024. En del skyldes fremgang på print.

”Vi tror på, at print, i kombination med vores digitale positioner, kommer til at stå stærkt i mange, mange år”.

Sådan siger Egmonts svenske magasinchef, Per Kjellander, til Mediawatch. 

Uden at sætte tal på siger han til mediet, at Story House Egmont har oplevet fremgang i både abonnements- og annonceindtægter på print. I Danmark har man næsten fordoblet resultatet af den primær drift i 2024.

Ifølge Per Kjellander kommer man i endnu højere grad til at dele indhold på tværs af de nordiske titler. Fremover skal væksten komme fra abonnementer, udvikling af den digitale platform og opkøb.

Story House Egmont udgiver bl.a. Alt for Damerne, Boligliv, Euroman, Eurowoman, Vores Børn og Hjemmet.

Læs også
GRAKOMs 150-års jubilæumsfest samlede hele kommunikationsindustrien til en uforglemmelig fejring i FÆNGSLET i Horsens. En aften, hvor vi både hyldede fortiden og kiggede mod fremtiden.
“Nådada” blev dagens nye mindset, da KOMM Dagen 2025 samlede hele kommunikationsindustrien i Horsens. Med skarpe oplæg fra spændende og indsigtsfulde stemmer – fra økonomi og EU-politik til fremtidsforskning og marketing – bød dagen på energi, perspektiv og nye redskaber til en industri i konstant forandring.