Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Egmont tror stærkt på print

Egmont tror stærkt på print
Pia Osbæck
Redaktør Pia Osbæck
Torsdag 13. marts 2025
Egmont har fordoblet resultatet af den primære drift i Danmark i 2024. En del skyldes fremgang på print.

”Vi tror på, at print, i kombination med vores digitale positioner, kommer til at stå stærkt i mange, mange år”.

Sådan siger Egmonts svenske magasinchef, Per Kjellander, til Mediawatch. 

Uden at sætte tal på siger han til mediet, at Story House Egmont har oplevet fremgang i både abonnements- og annonceindtægter på print. I Danmark har man næsten fordoblet resultatet af den primær drift i 2024.

Ifølge Per Kjellander kommer man i endnu højere grad til at dele indhold på tværs af de nordiske titler. Fremover skal væksten komme fra abonnementer, udvikling af den digitale platform og opkøb.

Story House Egmont udgiver bl.a. Alt for Damerne, Boligliv, Euroman, Eurowoman, Vores Børn og Hjemmet.

Læs også
GRAKOM har gentagne gange påpeget de problemstillinger, der opstår, hvis de fysiske indlægssedler helt udfases, og har understreget vigtigheden af en komplementær løsning, hvor både trykte og digitale indlægssedler er tilgængelige.
Myvendo Fair løb af stablen i sidste uge med over 1200 besøgende og 128 udstillere fra 17 lande.