Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Danskernes syn på reklametryksager

Onsdag 11. november 2015

I en undersøgelse foretaget af Epinion for Brancheforeningen Grakom siger 75 pct. af danskerne, at de er tilfredse med at modtage trykte reklamer. Samtidig siger blot 22 pct. af alle adspurgte, at de ønsker at modtage færre reklamer for dagligvarer, mens 61 pct. er tilfredse med mængden og 2 pct. ønsker flere reklamer.

Læs hele undersøgelsen her

Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.