Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Cool Gray køber reklamebureau

Fredag 03. juni 2016

Trykkeri-koncernen rummer i forvejen et mellemstort reklamebureau men bliver nu endnu større, idet den har overtaget reklamebureauet Highlight og dermed får 15 nye medarbejdere.

”Cool Gray og Highlight har i længere tid talt om at slå kommunikations-aktiviteterne sammen, og nu har vi lavet et aftalegrundlag, der både tilgodeser medarbejdere, kunder og ejere” siger Cools Grays adm. direktør Brian Hindse.

Med sammenlægning af bureauaktiviteterne bliver Cool Gray tilført en øget omsætning på ca. DKK 13 millioner. Derudover bidrager Highlight med en rigtig interessant kundeportefølje. Med Highlight følger tillige et top moderne fotostudie og 15 nye kollegaer med en række stærke kompetencer.

Cool Gray opruster også på ledelsessiden

Senest er Lars Lysdahl pr. 1 juni tiltrådt som ny salgsdirektør (CSO). Han kommer fra en stilling som head of strategic relations and market development hos InfoMedia.

I 2015 hentede koncernen Carina Neergaard ind som bureau- og kommercieldirektør/CCO fra Coop, og Carsten Damgaard fra Novo Nordisk som COO.

Kilde: bureaubizDansk Markedsføring

Læs også
Opgaven er at vise, hvordan print kan skabe værdi i en hyperpersonaliseret fremtid. Intergraf Young Talent Award 2026 efterlyser idéer til innovation, data-understøttede løsninger, crossmedia-integration, stærke kundeoplevelser og ansvarlig håndtering af privacy og etik.
Efter godt 40 med bibler åbner GRAKOM-medlemmet 2K/Denmark døren til en international kundebase for ikke-religiøse produkter. Nøglen er et strategisk samarbejde med Westchester Publishing Services.