Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller

Coca-Cola som julepynt

Fredag 27. november 2015

Coca-Cola er nok ofte en del af julebordet, men i år har de gjort lidt ekstra ud af det.

Vi kender alle den gamle reklamefilm med Coca-Cola og julemanden, der siden 1920’erne har bundet julen og Coca-Cola sammen. Vi kender også alle reklamefilmene, hvor julerøde lastbiler fragter læske-drikken ud til Coca-Cola-tørstige forbrugere.

Men i år har Coca-Cola taget et nyt skridt for at være en del af julehyggen. Åbn – træk – sløjfe og du har den fineste julesløjfe lavet ud af etiketten fra din Coca-Cola-flaske.

To års udviklingsarbejdeIfølge Charlotte van Burleigh, Country Manager for Coca-Cola Danmark, har det tager lidt over to år at udvikle julesløjfen:

- Julesløjfen er naturligvis ment som en sjov julegimmick, men faktisk hører den til en af de store Coca-Cola-innovationer inden for kreativ emballage. Idéen er skabt af vores innovationsteam i Bruxelles i tæt samarbejde med de lokale tapperier og etiket-leverandører.

Læs også
Det blev et ja ved afstemningen om Forligsmandens mæglingsforslag, og dermed er de nye overenskomster gældende. 
Det er en ny rolle, men én han går til med både ydmyghed og ambitioner. Adm. direktør i Jydsk Emblem Fabrik, René Milholt, er netop valgt ind i GRAKOM og GRAKOM Arbejdsgiveres bestyrelse. Her ser han frem til at give promotionbranchen en stemme i drøftelserne om kommunikationsindustriens vilkår og fremtid.