Tidsregistrering i et halvt år
Medarbejderne har nu registreret deres arbejdstid i over et halvt år, og formentlig er der blevet etableret gode rutiner for medarbejdere og virksomheder i den forbindelse.
- Dato
- 30. januar 2025
- Starttidspunkt
- Kl. 9.00
- Sluttidspunkt
- Kl. 9.30
- Medlemmer
- Gratis
- Øvrige
- 750 kr.
Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud to hverdage før.
- Tilmeldingsfrist
- 29. januar 2025
- ● Status
-
Ledige pladser
Det er vigtigt at holde fast i de gode rutiner, og det vil vi gerne understøtte med et webinar.
Nu hvor tidsregistreringen er implementeret, kan det også være relevant at se på, om lovgivningen indeholder uudnyttede muligheder, og hvordan virksomheden kan have gavn af registreringerne.
På webinaret kommer vi bl.a. ind på følgende:
- Hvad er kravene til tidsregistrering i den danske lovgivning
- Hvordan er det med selvtilrettelæggere
- Hvordan skal virksomheden kontrollere registreringerne
- Hvordan kan virksomheden bruge registreringerne
Der vil selvfølgelig være tid til at stille spørgsmål i chatten undervejs.
Målgruppe
Indehavere, ledere, HR-medarbejdere og lønningsbogholdere.
Oplægsholdere
Advokaterne Niels Johannesen & Peter Balle