Fremtidens arbejdskraft
Employer branding, rekruttering & uddannelse.
- Dato
- 29. januar 2026
- Starttidspunkt
- Kl. 12.00
- Sluttidspunkt
- Kl. 16.15
- Adresse
- Huset
- Hindsgavl Allé 2
- 5500 Middelfart
- Medlemmer
- Gratis
- Øvrige
- 750 kr.
Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud 14 dage før.
- Tilmeldingsfrist
- 28. januar 2026
- ● Status
-
Ledige pladser
Er du klar til at sikre din virksomheds succes i den grafiske branche? På denne konference sætter vi spot på de vigtigste udfordringer og muligheder, når det gælder rekruttering og uddannelse. Få konkrete værktøjer og ny inspiration til at tiltrække den unge generation og styrke dit employer brand.
Vi ser på, hvad din virksomheds brand betyder for at tiltrække medarbejdere, og hvad der findes af hjælpemidler til at tiltrække elever. Du får input til, hvordan du får et elevforløb, der er til gavn for både elev og virksomhed. Og en virksomhed fortæller, hvad man konkret kan gøre for at optimere sine elevforløb. Vi hører fra en tidligere elev, der nu er produktionsleder, hvad der gjorde, at han valgte branchen.
Program
12.00-13.00: Frokost
13.00-13.10: Velkomst
Adm. direktør Søren Stemann Beck & uddannelsespolitisk chef Anders Mosumgaard, GRAKOM
13.10-14.10: Employer branding: Tiltrækning, rekruttering og tilknytning af medarbejdere i den grafiske branche
Partner og medejer Liv Soelberg Andersen, Publico Kommunikation
14.10-14.40: Introduktion af projektet åben virksomhed som brobygger mellem skoler og virksomheder
Chef for åben virksomhed, Anders Mikkelsen, DA
14.40-15.10: Pause med kage
15.10-15.40: Uddannelsesmuligheder i branchen og hvad kræver det at have en elev
Uddannelsespolitisk chef Anders Mosumgaard, GRAKOM og virksomhedskonsulenter fra erhvervsskolerne
15.40-16.00: Fra elev til produktionsleder – hvorfor jeg valgte at blive elev i en grafisk virksomhed og mine erfaringer fra forløbet
Mads Graff Brøndum, produktionsleder, Envases Europe
16.00-16.30: Grafisk virksomhed fortæller om, hvordan de arbejder med elever og uddannelse – TBA
Målgruppe
Ledere og ejere og HR-medarbejdere i grafiske virksomheder (emballage, trykkeri, sign & tekstil)
Konferencen er støttet af FESPA