Digitale annoncer der performer
Bliv skarpere på annoncedesign med data fra 10 milliarder visninger.
- Dato
- 08. juni 2023
- Starttidspunkt
- Kl. 9.00
- Sluttidspunkt
- Kl. 10.00
- Medlemmer
- Gratis for medlemmer af Creative Club
- Øvrige
- 500 kr.
Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud to hverdage før.
- Tilmeldingsfrist
- 07. juni 2023
- Status
-
Afholdt
Hvordan arbejder man med design på en datadreven måde – og afklarer, hvordan forskellige designvalg påvirker annoncens performance?
Samtidig får du konkrete insights fra mere end 10 milliarder visninger:
Hvordan påvirker det annoncers performance at have mennesker i designet?
Hvor meget tekst skal man putte i en annonce for optimal performance, og hvordan afhænger det af budskabet?
Hvordan skal man starte en video – eller afslutte den – for at få flest mulige til at købe?
Dette og meget mere kan du lære om i dette webinar.
Oplægsholder
Andreas Nielsen er Co-founder og CEO i Confect.io, der hjælper retailers og webshops med at forbedre deres annonceperformance ud fra bedre designs. De arbejder sammen med mange danske og udenlandske bureauer, og hjælper blandt andet slutkunder som IKEA, LEGO Wear, Telia, Bestseller og mange flere. Deres platform hjælper med at analysere, automatisere, og distribuere visuelt content på platforme som Facebook, emails, in-store monitors og andre steder.
Målgruppe
Alle der arbejder med design af paid social annoncer eller andre digitale medier.