Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller
Nyborg

Bureaulederseminar

Pitstop 2024: Årets tendenser i bureaubranchen.

Bureaulederseminar
Tid og sted
  • Dato
  • 25. september 2024
  • Starttidspunkt
  • Kl. 10.00
  • Sluttidspunkt
  • Kl. 16.00
  • Adresse
  • Holckenhavn Slot
  • Holckenhavn 1
  • 5800 Nyborg
Pris
  • Medlemmer
  • Se nedenfor
  • Øvrige
  • Se nedenfor

Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud 14 dage før.

Frist og information
  • Tilmeldingsfrist
  • 20. september 2024
  • Status
  • Ledige pladser

Michael Brochmann
Michael Brochmann

I en tid med konstant forandring og udvikling, er det vigtigere end nogensinde som bureauleder at være på forkant med de nyeste tendenser. Årets bureaulederseminar fokuserer på tre centrale områder, der pt optager bureaulederen og udstikker fremtiden for bureaubranchen: Økonomi og marked, AI og ESG.

Dette års bureaulederseminar er din mulighed for at tage et skridt tilbage, reflektere og forberede dig på de udfordringer og muligheder, der ligger forude. Med inspirerende oplæg fra en række branchefolk og specialister krydret med gode netværksmuligheder, får du indsigt og værktøjer til at navigere og lede dit bureau mod succes i 2024 og fremover.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i unikke omgivelser på det smukke Holckenhavn til en dag fyldt med viden, inspiration og fremadskuende diskussioner.

I år er der gode rabatter, hvis I deltager flere, så hele ledergruppen får udbytte af dagen.

Program
10.00-10.15: Velkomst og præsentation
Branchechef Michael Brochmann // Creative Club

10.15-10.30: Dagens program 
Direktør Henrik Jensen // Brandse & Co.

10.30-11.10: Hvordan gik det bureauerne i 2023 – nøgletal - hvem er vindere og taberne, og hvad siger CMO’erne og bureaudirektørerne i 2024?
Journalist Finn Graversen // Bureaubiz

11.10-11.30: Tendenser for fremtiden set fra en bureaudirektørstol
CEO Mads Duzenius // Gorm X Envision

11.30-12.00: Refleksion over BureauTrends 24 set fra en CMO’s side
Marketingdirektør i Bilka & BR // Claus Frederiksen

12.00-13.00: Frokost

Eftermiddagens program er et pitstop i emner, der optager bureaulederne her og nu, og som forventes at udstikke rammerne for fremtidens bureaustrategi. Vi slutter af med et bureau, der har opnået succes på sit marked.

13.00-14.00: Danske bureauers tre AI baserede forretningsmodeller
CEO Henrik Jensen // Brandse & Co.

14.00-14.45: Branchens håndtering af den grønne dagsorden – kommunikation, risikoafdækning og kundekrav
PA, Public affairs og CSR direktør Annette Spanggaard // Coca Cola 
Direktør og partner Camille Aulkær Andersen // Kompas Kommunikation

14.45-15.15: Pause

15.15-16.00: Vi slutter af med et bureau der har gjort det godt, og vi får deres bud på vejen til succes.

Når kundetilfredshed, indtjening og medarbejdertilfredshed går op i en højere enhed i et stort e-commerce hus
CEO Jeppe Møller Hansen // Vertica 

16.00: Tak for i dag

Målgruppe 
Ledere og ejere af bureauer i Danmark

Priser
Medlemmer:
1. deltager: 2.800 kr.
2. deltager: 2.100 kr.
3. og følgende deltagere: 1.400 kr.

Øvrige:
1. deltager: 4.800 kr.
Følgende deltagere: 3.600 kr.

Det sagde deltagerne om bureaulederseminaret sidste år

  • Stærkt program med et stort fokus på et emne, der kommer til at ændre bureaubranchen de kommende år. Godt med flere forskellige oplæg og synspunkter.
  • Meget spændende og relevante indlæg med fokus på vores branches udfordringer og muligheder.
  • Mange gode og forskellige vinkler på fremtiden.
  • Meget aktuelt program. Godt med spredning på deltagere ift. baggrund. 

Samlet NPS var 62 og med en gennemsnitlig bedømmelse på 8,6 på en skala fra 0-10.

Tilmeld dig arrangementet