Bureaulederseminar
Bureauledelse i turbulente tider.

- Dato
- 16. september 2025
- Starttidspunkt
- Kl. 10.00
- Sluttidspunkt
- Kl. 17.30
- Adresse
- Holckenhavn Slot
- Holckenhavn 1
- 5800 Nyborg
- Medlemmer
- 2.900 kr.
- Øvrige
- 4.500 kr.
Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud 14 dage før.
- Tilmeldingsfrist
- 10. september 2025
- ● Status
-
Ledige pladser

Vi lever i en turbulent og ekstremt svært forudsigelig tid med masser af finansiel og geopolitisk uro. Det gør det ikke nemmere at drive bureau.
Årets bureaulederseminar fokuserer på de centrale områder, der pt optager bureaulederen og sætter rammerne for at drive en succesfuld bureauforretning i 2025.
Om formiddagen dykker vi ned i, hvordan det er gået bureauerne i 2024 med gennemgang af Bureaubiz nøgletalsanalyse. Vi får et af de nyere upcoming AI-bureauer til at reflektere over årets første bureaudirektøranalyse og CMO’er til at forholde sig til, hvad CMO’erne forventer sig af mediavalg, bureausamarbejde og fremtidens markedsføring.
Eftermiddagen sætter bureaulederens trivsel på programmet. Der er meget stor fokus på medarbejdertrivsel, mens ledertrivsel lever et mere stille liv. Men hvis ikke lederen trives, så trives bundlinjen heller ikke.
Vi slutter af med to succesfulde bureaucases, hvor vi får Advances opskrift på et succesfuldt generationsskifte midt i en coronatid, og hvordan en delt CEO-rolle kan skabe resultater. Og så runder vi af med en af de største danske bureausucceser, den fantastiske historie om Magnetix’ udvikling fra to mand i 2000 til de 250 ansatte, da bureauet blev solgt til Dentsu Aegis og fusionerede ind i Isobar.
Dette års bureaulederseminar er din mulighed for at tage et skridt tilbage, reflektere og forberede dig på de udfordringer og muligheder, der ligger forude. Med inspirerende oplæg fra en række branchefolk og specialister krydret med gode netværksmuligheder, får du indsigt og værktøjer til at imødegå fremtidens udfordringer og lede dit bureau mod succes i 2025 og fremover.
Vi glæder os til at byde dig velkommen på det smukke Holckenhavn Slot til en dag fyldt med viden, inspiration og fremadskuende diskussioner.
Nyt i år - netværksmiddag
I år tilbyder vi at slutte dagen med en netværksmiddag, hvor du kan fortsætte snakken med dine kolleger, efter det formelle program er slut.
Der er god rabat på konferencen, hvis I deltager flere, så hele ledergruppen kan få udbytte af dagen.
Program
10.00-10.15: Velkomst og præsentation – Branchechef Michael Brochmann, Creative Club
10.15-10.30: Dagens program – Direktør Henrik Jensen, Brandse & Co.
10.30-11.10: Hvordan gik det bureauerne i 2024 – nøgletal – hvem er vindere og taberne – Henrik Jensen, Brandse & Co.
11.10-12.00: Virtuelle AI-kolleger og betydningen for fremtidens bureausamarbejde – Direktør og stifter Peter Kastrup-Missir, Manifold AI
12.00-12.30: Refleksion over BureauTrends 25 og årets CMO-analyse set fra CMO-side – CMO i Boligportal Katrine Bjerre Munkholm og CMO i AGF Asger Munkholm
12.30-13.30: Frokost
13.30-14.30: Ledertrivsel er essentielt for bureauets bundlinje og er et fælles organisatorisk ansvar. Men hvem passer på chefen? – et strategisk sigte på ledelsestrivsel – Erhvervspsykolog og forfatter Lill Palmblad
14.30-15.15: Workshop om ledelse, work balance og betydning for bundlinjen
15.15-15.45: Pause
15.45-16.30: Hvordan en delt ledelsesrolle kan skabe et succesfuldt generationsskifte og blomstrende bundlinje – Co-CEO’s Camilla Grove Pelle & Ann-Louise Rosen, Advance
16.30-17.15: Historien om en af branchens mest succesfulde startups – fra Magnetix til Merkle – bestyrelsesformand i The Garden og stifter af Magnetix Martin Bochineck
17.30: Afslutning og drinks
18.00: Middag
Målgruppe
Ledere og ejere af bureauer i Danmark
Pris
Medlemmer (uden middag)
1. deltager: 2.900 kr.
2. og følgende deltagere: 2.175 kr.
Øvrige (uden middag): 4.500 kr.
Middag: Tre retter med tilhørende vinmenu
1.000 kr.
Mulighed for overnatning. Afregnes direkte med hotellet.